niedziela, 30 czerwca 2013

Blue flowers

Na pierwszy ogień wystawmy look z awatara :)



Lakiery:
1. Nail Tek Formuła II - odżywka do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się
2. Bourjois 1 Seconde Nail Enamel - nr 26 Blue no blues
3. Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear - Blue Me Away!
4. Nails Inc Cholographic Top Coat



1. Jako podkładu pod lakier użyłam Nail Tek Formuła II.
2. Paznokcie na palcu wskazującym, środkowym i małym pomalowałam dwiema warstwami Bourjois Blue No Blues. Jest bardzo kryjący, więc pewnie wystarczyłaby jedna, ale wolałam mieć pewność że nie będzie prześwitów. Poopowiadam o tym lakierze w osobnym poście - było to odkrycie tych wakacji (niestety zasłużony tegoroczny urlop mam już za sobą :) ).
3. Paznokcie na kciuku i palcu serdecznym pomalowałam dwiema wartwami Sally Hansen Blue Me Away!
4. Paznokcie na palcu serdecznym, środkowym i kciuku pomalowałam jedną warstwą Nails Inc Top Coat.
5. Na kciuku i palcu serdecznym przy pomocy dotting tool (w języku polskim przyjęła się nazwa "sonda do paznokci", ale przyznam, że nie jestem do niej przekonana; tym bardziej, że sonda raczej wykorzystywana jest do zdobienia/przenoszenia ozdób na paznokcie akrylowe/żelowe). W kilku miejscach malujemy okrąg z kropek lakierem Blue no blues, środek kwiatka zdobimy kropką z lakieru Blue Me Away! 


I już :)

Zdobienie paznokci przy użyciu dotting tool daje właściwie nieograniczone możliwości, a jest bardzo proste. Jeżeli nie ma się sondy, do zrobienia kropek można praktycznie użyć wszystkiego z zaokrąglonym końcem - od wykałaczki, po końcówkę pędzla. Będzie post i o tym.

I jeszcze zdjęcia całości.



Pozdrawiam :)
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz