piątek, 5 lipca 2013

Moro nails

Uwielbiam lakiery OPI. Jestem wierną fanką - na bieżąco śledzę kolejne kolekcje, niezmiennie zachwycają mnie pomysłowe nazwy lakierów i niesamowite odcienie. Lakiery OPI są, nie bójmy się tego słowa, drogie. W Polsce dostępne są m.in. w Douglasie, kosztują 50 zł; w strefie wolnocłowej zapłacimy 12 Euro. W Stanach to wydatek 8-9 dolarów za buteleczkę, ale często w promocji można je dostać nawet za 2 dolary. Standardowa pojemność to 15 ml, a więc o 30-50 % więcej niż w przypadku pozostałych firm.

Dla mnie te lakiery były odkryciem - świetnie kryjące, długo utrzymujące się na paznokciu (u mnie bez odprysków 5 dni - niestety ponieważ częściej maluję paznokcie, zazwyczaj nie mają okazji tak długo "walczyć" ;)). Odcienie są nieoczywiste i można znaleźć coś dla siebie na absolutnie każdą okazję. Uważam, że OPI jest warte swojej ceny.

Wiem jednak, że nie u wszystkich OPI sprawdza się tak dobrze (jak zresztą każdy lakier), jednak osób  niezadowolonych z OPI spotkałam znacznie mniej niż niezadowolonych z lakierów którejkolwiek innej firmy.

Paznokcie moro powstały wyłącznie przy użyciu lakierów OPI.





Lakiery:
1. OPI - Uh-oh Roll Down the Window
2. OPI - Don't Mess With OPI
3. OPI - Mermaids Tears
4. OPI - Stranger Tides


Lakiery z lampą

Lakiery bez lampy

1. Zabezpieczamy paznokcie odżywką/lakierem podkładowym.
2. Za lakier podkładowy pod cały wzór posłużył OPI - Uh-oh Roll Down the Window (ciemna, zgniła zieleń).
3. Po wyschnięciu lakieru lakieru podkładowego przy pomocy dotting tool malujemy nieregularne plamy (stawiamy kropkę dotting tool, a potem, nie odrywając sondy od paznokcia, kształtujemy kropkę w nieregularną plamę). Malowałam od plam najciemniejszych do najjaśniejszych, a więc najpierw ozdobiłam wszystkie paznokcie Don't Mess With OPI (żywa, ciemna zieleń), potem Mermaids Tears (kolor wpadający w miętę), a na końcu Stranger Tides (zimy, jasny, lekko "trupi" zielony; jeżeli kiedyś będę chciała stworzyć wzór z motywem przewodnim zombie - na pewno podstawą będzie ten właśnie odcień). Plamki nie powinny pokryć całego paznokcia, lakier podkładowy powinien być widoczny.
4. Zabezpieczamy wzór Top Coatem.

pozdrawiam
M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz