sobota, 1 listopada 2014

Dexter inspired nails - halloween splatter nail art


Halloween to moje absolutnie ulubione "zapożyczone" święto. W tym roku postanowiłam na "zakrwawione mani". Nie jest to mój pomysł - odtworzyłam już istniejący look (google wyrzuca mnóstwo wyników na hasło "dexter nails"). Na Youtube znajdziecie również pomocne tutoriale - ja korzystałam z filmiku WinterRose84 TU



Moje pierwsze podejście do techniki splatter nie było udane, co zniechęciło mnie na dłuższy czas. Postanowiłam jednak spróbować ponownie - tym razem z super wynikiem. Tajemnica sukcesu przy tej technice polega na znalezieniu lakieru o odpowiedniej gęstości - nie może być ani zbyt rzadki, ani zbyt gęsty. Naprawdę - to tylko kwestia tego. Udało mi się odnaleźć właściwy lakier - w moim przypadku był to Sally Hansen Xtreme Wear nr 160 Cherry Red. Jako baza posłużył OPI Alpine Snow. Do wykonania całości będzie wam również potrzebna słomka. Całość prosta w wykonaniu, a jak efektowna :)






xoxo
M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz