niedziela, 15 września 2013

Sally Hansen Pacific Blue

W Superpharm trwa promocja -30 % na całą kolorówkę (promocja kończy się dziś), co zaowocowało całą serią lakierów. Sally Hansen po uwzględnieniu obniżki kosztowały 10,45 zł.

Kupiłam:
White On - z najnowszej odsłony serii. Kryjący (mam nadzieję) biały.
Pacific Blue - elektryzujący niebieski.
Cherry Red - lekko przygaszona, ciepła czerwień.


Od razu pomalowałam paznokcie Pacific Blue. Uwielbiam taki niebieski, ale moje wcześniejsze przygody z tym odcieniem innych firm (np. Bell) kończyły się zafarbowaną płytką paznokcia. Choć bardzo próbowałam, żadne ze zdjęć nie oddaje do końca rzeczywistego koloru - jest mniej agresywny i ciemniejszy. 

Sally Hansen Pacific Blue, jeszcze przed oczyszczeniem skórek
Pacific Blue, zdjęcie z lampa, środkowy palec pomalowany dodatkowo L'oreal Diamond Carat
Pacific Blue, zdj bez lampy
pozdrawiam
M

1 komentarz: